وبلاگی با این آدرس پیدا نشد!

مدتی بود به فکر وبلاگا بودم. تو این فکر می کردم که بود و نبودش برای ما ، برای جامعه چقد مهمه ؟؟

چقد میتونه مفید باشه و اصلا شایدم برای خود شخص مشکل ساز باشه!!

شایدم این وبلاگای برای جامعه از تلویزیون و خیلی چیزای دیگه (البته برای بعضیا ) مهمتر باشه و ضروری تر.

تا آخرش به این رسیدم که یه وبلاگ هرچقد که مفید نباشه (که نظر خلاف اینو دارم! -فرض می کنیم فرض می کنیم مفید نباشه!) هیچوقت نباید حذف بشه ! این سرمایه ی ملی ماست 

مرگ یه وبلاگ رو مساوی با کشتن یه انسان می دونستم و می دونم!

خبر دار شدم وبلاگ کتابخونه عمومی شهر عسلویه حذف شده !!

مدارکشم موجوده !! این آدرس مرحومشه


http://ahmadshaker.blogfa.com/

 

حالا این حذف وبلاگ دلیلش چی میتونه باشه ، من نمی دونم!

اندر احوالات کتابخونه

والا چی بگیم ؟! چی نگیم؟! به کی بگیم و از کی پنهون کنیم..

چیزیه که معلومه ! هیچم از کسی پنهون نیست.. اگه هم نخوای می دونی که ...

که کتابخونه مون چه حالشه! (یعنی حالش چطوره  )

مدتیه دنبال تهیه کتاب بودیم.از این و اون کتاب می گرفتیم یه کتابخونه راه اندازی کنیم.

بچه های روستا هم به وسع خودشون کم نزاشتن تو حس انسان دوستانه !

اون وضع دیگه برای کتابخونه نون و نمک نمی شد . یه مدتیه فکر کتابای سازمان کانون های مساجد هستیم آخه کانون ما به ثبت رسیده و الان باید کتاب خرمن خرمن بیارن برای اینجا 

اینو بگم و تموم کنم 

60 جلد کتاب از سازمان کانونهای مساجد گرفتیم که خوشحال کننده می مونه ..

این بود اندر احوالات کتابخونه تا این لحظه